اکسیر عشق

ayeeeeeeeeeee ayeeeeeeeeee

علی و لیلی

 

تو ای محرم راز و اسرار من                              تو ای مرهم درد درجان من

تو ای باعث تک تک وازه هام                            تو ای علت بارش خنده هام

تو ای ناجی زندگی گمم                                 تو نقاش نقش بزرگ خودم

تو ای اسم تو بر لبم زمزمه                              تو ای فکر تو در دلم معجزه

تو ای آتش عشق تو در دلم                             تو ای مادر زندگی,ای گلم

تو لیلی من

                             تو دنیای من

                                                          تو ای روشنی شب تار من

تو احساس من

                               تو اکسیر من              تو ای دلخوشی دل خون من

تو عشق منی ماه من ناز من

تو لیلی من

                        تو لیلی من

                                                  تو لیلی من

                                                                       تا ابد

o



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 10 آذر 1391برچسب:,ساعت 22:44 توسط علی| |